Wednesday, November 30, 2011

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အား စင္ကာပူႏိုင္ငံကဲ့သို႔ ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ေဆာင္ရန္ ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတမွ လမ္းညႊန္ထားေၾကာင္း သိရ ၊ လွည္းတန္း၊ ေရႊဂံုတိုင္၊ ဘုရင့္ေနာင္ႏွင္႕ တာေမြ(၅ လမ္းခြ) လမ္းဆံုတို႔အား ၄ လ အတြင္း ဂံုးေက်ာ္တံတားမ်ား အၿပီးတည္ေဆာက္သြားမည္

လူဦးေရ ၆ သန္းမွ ၇ သန္းအထိ ေနထုိင္လ်က္ရွိေသာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အား စင္ကာပူႏိုင္ငံကဲ့သို႔ ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ေဆာင္ရန္ ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတ ဦးသိန္းစိန္မွ လမ္းညႊန္ထားေၾကာင္း အမွတ္(၁)၊(၂) စက္မႈ၀န္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ဦးစိုးသိန္းက ႏို၀င္ဘာလ ၂၈ ရက္ေန႔က က်င္းပေသာ မီဒီယာမ်ားႏွင့္ ေတြ႕ဆံုပြဲတြင္ ေျပာၾကားခဲ့ပါသည္။
ႏို၀င္ဘာလ ၂၈ ရက္ေန႔က ေနျပည္ေတာ္ရွိ အမွတ္(၂)စက္မႈ၀န္ႀကီးဌာန အစည္းအေ၀းခန္းမတြင္ က်င္းပသည့္ သတင္းမီဒီယာမ်ားႏွင့္ ေတြ႕ဆံုပြဲ၌ အမွတ္(၁)၊(၂) စက္ မႈ၀န္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ဦးစိုးသိန္းက ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းလ်က္ ရွိေနေသာ လွည္းတန္း၊ ေရႊဂံုတုိင္၊ ဘုရင့္ေနာင္ ႏွင့္ တာေမြ(၅ လမ္းခြ)လမ္းဆံုမ်ား တြင္ ဂံုးေက်ာ္တံတားမ်ား တည္ေဆာက္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္းကိုလည္း ထည့္သြင္းေျပာၾကားခဲ့ပါသည္။
 ၄ လနဲ႔ အၿပီးေဆာက္မယ့္ ဂံုးေက်ာ္မ်ား
လွည္းတန္း၊ ေရႊဂံုတုိင္၊ ဘုရင့္ ေနာင္ႏွင့္ တာေမြ(၅ လမ္းခြ)လမ္း ဆံုမ်ားတြင္ ဂံုးေက်ာ္တံတားမ်ား တည္ေဆာက္ရာတြင္ ၄ လအတြင္း အၿပီးတည္ေဆာက္မည္ျဖစ္ၿပီး ႏိုင္ငံေတာ္အစိုးရ ဘတ္ဂ်က္မွ ထုတ္ယူ သံုးစြဲတည္ေဆာက္မည္ မဟုတ္ပဲ ျပည္တြင္းရွိ ဘဏ္မ်ားေငြေခ်းယူ၍ လည္းေကာင္း၊ တာ၀န္ယူ တည္ေဆာက္မည့္ ကုမၸဏီမွ စိုက္ထုတ္သံုးစြဲ၍ လည္းေကာင္း တည္ေဆာက္မည္ ျဖစ္သည္ဟုလည္း သိရသည္။
“ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတႀကီးက ေျပာၾကားပါတယ္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ႀကီးကို စင္ကာပူလုိ ျဖစ္ေအာင္ ခင္ဗ်ားတို႔ ႀကိဳးစားညႇိႏိႈင္းၿပီး လုပ္ၾကည့္ပါ။ ကိုယ့္အေျခအေနနဲ႔ကိုယ္ ကိုက္ေအာင္လုပ္ပါလို႔ ေျပာထားတယ္။ အခု ကြၽန္ေတာ္ေျပာခ်င္တာက ကမာရြတ္လွည္းတန္းမွာ Traffic ေတြ မ်ားလာလို႔ ဂံုးေက်ာ္တံတားကိုလာ မယ့္ေလးလအတြင္းအၿပီးလုပ္မယ္။ အလားတူ ေရႊဂံုတုိင္၊ တာေမြ ၅ လမ္းခြဆံုနဲ႔ ဘုရင့္ေနာင္လမ္းဆံုမွာ လုပ္မယ္။ အကယ္၍ ေလးလနဲ႔အ ၿပီးလုပ္မယ္ဆိုၿပီး မၿပီးရင္လည္း လူထုကို ကြၽန္ေတာ္တို႔ေတာင္းပန္ ရမွာေပါ့။ ခင္ဗ်ားတို႔ျမန္ျမန္ေလး လုပ္ေပးပါ။ Traffic သိပ္ၾကပ္ေနတယ္လို႔ ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတႀကီးက ေျပာတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ရန္ကုန္ကို သြားတုန္းကဆိုရင္ မီးပြိဳင့္မွာ သံုးေလးခါမိ အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ၾကာသြား တယ္။ ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ ဖုန္းရွိလို႔ အလုပ္လုပ္လို႔ရတယ္။ အလုပ္သမားေတြက အလုပ္ကျပန္ၿပီး အိမ္ေရာက္မွ ထမင္းခ်က္ရမယ့္သူမ်ဳိး ေတြအတြက္ဆိုရင္ေတာ့ အရမ္းၾကန္႔ၾကာေနလို႔ မျဖစ္ဘူး။ အိမ္ကိုလည္း ျပန္ခ်င္ မီးပိြဳင့္ကလည္း အၾကာႀကီး မိမိေနေတာ့ အလုပ္သမားေတြ အတြက္ အဆင္မေျပဘူး။ ထို႔အတူ ဘုရင့္ေနာင္တံတားမွာလည္း ယာဥ္ေတြၾကပ္ေနလို႔ ဘုရင့္ေနာင္တံတားရဲ႕မလွမ္းမကမ္းမွာ တံတားတစ္ခု ထပ္ထိုးမယ္။ ဒါကေတာ့ ေလးလ နဲ႔မၿပီးဘူး။ တစ္ႏွစ္ေလာက္လည္း ၾကာရင္ၾကာမယ္။ အလားတူပဲ ရထားလမ္း ကြန္ယက္ကိုလည္း ရန္ကုန္မွာေဆာင္ရြက္မယ္၊ ကားလမ္း ကြန္ယက္လည္း လုပ္မယ္။ လြတ္လပ္ေရးရၿပီး ကာစကဆိုရင္ စင္ကာပူက ကြၽန္ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံကို လာၾကည့္ရတယ္။ အခုကြၽန္ေတာ္တို႔က ျပန္ၾကည့္ရေတာ့မယ္။ ကိစၥမရွိပါဘူး။ ေကာင္းတာေတြ ယူရမယ္။ အခုလက္ရွိ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရဲ႕လူဦးေရက ၆ သန္း နဲ႔ ၇ သန္းရွိလာတဲ့အခါမွာ ၿမိဳ႕ျပင္ကေန အလုပ္လုပ္ဖို႔ သြားလိုက္ျပန္လိုက္ သြားလာေနရတဲ့ အလုပ္သမားေတြ အဆင္ေျပဖို႔ ကြၽန္ေတာ္တို႔ကုစားေနပါတယ္။ ကုစားတဲ့အလုပ္စၿပီ လို႔ေျပာခ်င္တယ္။ ဂံုးေက်ာ္တံတား ေတြ အမ်ားႀကီး ျဖစ္သင့္တာေပါ့။ လတ္တေလာေတာ့ ၄ လေလာက္ အတြင္းမွာ ဂံုးေက်ာ္တံတား ၄ ခုကို အျမန္ၿပီးေအာင္လုပ္မယ္။ ဂံုးတံတား ေတြကို Pre card  စနစ္နဲ႔လုပ္ဖို႔ စီစဥ္ထားတယ္”ဟု အမွတ္ (၁)၊(၂) စက္ မႈ ၀န္ႀကီးဌာနျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး၊  ျမန္မာႏိုင္ငံရင္း ႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈေကာ္မရွင္ MIC ဥကၠ႒ ျဖစ္သူ ဦးစိုးသိန္းက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ဆက္လက္၍ ၎က “လွည္းတန္းဂံုးေက်ာ္အတြက္ ကေမၻာဇ ဘဏ္က ေငြေခ်းယူၿပီး လုပ္မယ္။ တာေမြ ၅ လမ္းဆံုအတြက္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ စက္မႈဘဏ္ကေခ်းယူၿပီး လုပ္မယ္။ ေရႊဂံုတုိင္နဲ႔ ဘုရင့္ေနာင္ လမ္းဆံုဂံုးေက်ာ္ေတြ အတြက္ကေတာ့ တာ၀န္ယူမယ့္ ကုမၸဏီက အရင္းစိုက္ထုတ္လုပ္မယ္။ B.O.T စနစ္နဲ႔ လုပ္သြားမွာပါ။ တည္ေဆာက္တဲ့အခါ လမ္းေတြကို ပိတ္ၿပီးမေဆာက္ဘူး။ မလွမ္းမကမ္းမွာ တံတား အခ်ပ္ေတြကို အရင္လုပ္မယ္။ ၿပီးရင္ ဂံုးေက်ာ္ေဆာက္မယ့္ေနရာမွာ ပိုင္ေတြ႐ိုက္ၿပီး ကရိန္းေတြနဲ႔ တပ္ဆင္မွာ ျဖစ္လို႔ လမ္းလည္းမပိတ္ေတာ့ဘူး”ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။

မိုးပ်ံရထားလမ္းအတြက္ စင္ကာပူနဲ႔ခ်ိတ္ၿပီး ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံသူရွာ
ရန္ကုန္တြင္ မိုးပ်ံရထားလမ္း တည္ေဆာက္ရန္အတြက္လည္း စင္ကာပူႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္ကာ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမည့္သူ ရွာေဖြေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း၊ ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္း ကြန္ယက္အား တာ၀န္ယူလုပ္ကိုင္မည့္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ား ရွိပါကလည္း လာေရာက္ေဆြးေႏြး ရယူလုပ္ကိုင္ႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။
“စင္ကာပူနဲ႔ခ်ိတ္ဆက္ ၿပီးေတာ့လည္း Sky Rail လုပ္ဖို႔ Investment  လုပ္ဖို႔ ရွာေဖြေနပါၿပီ။ စင္ကာပူ သံအမတ္ႀကီးကိုလည္း ေျပာၾကားထားၿပီးပါၿပီ။ ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္း လုပ္ကုိင္လိုတဲ့ လုပ္ငန္းရွင္ေတြလည္း လာေရာက္ေဆြးေႏြးၿပီး ရယူလုပ္ကိုင္မယ္ဆို ခြင့္ျပဳေပးသြားဖို႔ ရွိပါတယ္”ဟု အမွတ္(၁)၊(၂) စက္ မႈ၀န္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး၊  ျမန္မာႏိုင္ငံရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ ေကာ္မရွင MIC ဥကၠ႒ျဖစ္သူ ဦးစိုးသိန္းက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

လမ္းပ်က္ေတြကိုလည္းျပင္ ေရဆိုးစြန္႔ထုတ္တဲ့ စနစ္ကိုလည္းျပင္၊ ကားပါကင္ ျပႆနာပါ ေျဖရွင္းမယ့္ ရန္ကုန္
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းအျပင္ ၿမိဳ႕ျပင္ ၿမိဳ႕နယ္မ်ားရွိ လမ္းပ်က္မ်ားကိုလည္း ျပင္ဆင္ရန္ ညႇိႏိႈင္းထားေၾကာင္း ႏွင့္ ေရဆိုးစြန္႔ထုတ္စနစ္၊ မိလၲာစနစ္မွအစ ျပန္လည္ျပင္ဆင္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
“ပ်က္ေနတဲ့ လမ္းေတြအျမန္ ျပင္ဆင္မယ္။ သာေကတတို႔လို ၿမိဳ႕ျပင္ဘက္က ပ်က္ေနတဲ့ လမ္းေတြကိုလည္း အျမန္ျပင္ဖို႔အတြက္ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ရယ္၊ ၿမိဳ႕ေတာ္၀န္ရယ္နဲ႔ ညႇိႏိႈင္းၿပီးအျမန္လုပ္ သြားမယ္။ ကြၽန္ေတာ့္ဘက္က ၿမိဳ႕ ေတာ္၀န္ကို ညႇိႏိႈင္းထားတယ္။ ေန႔ လည္ဘက္မွာ လမ္းေတြမျပင္ပါနဲ႔  ညပိုင္းပဲျပင္ဖို႔။ ေန႔လည္ဘက္ျပင္တယ္ဆိုရင္ ယာဥ္ေၾကာေတြ ပိတ္ေနလို႔ အလုပ္ေတြေတာ္ေတာ္ ပ်က္တယ္။ ဂ်ပန္၊ အဂၤလန္တို႔ဆိုရင္ ည သန္းေခါင္ေက်ာ္မွျပင္တယ္။ ဒါေတြကိုလည္း စတင္ အေကာင္အထည္ေဖာ္မယ္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕အတြက္ သန္႔ရွင္းတဲ့ ေသာက္သံုးေရရရွိဖို႔လည္း ေဆာင္ရြက္မယ္။ နီးနီးနဲ႔လြယ္လြယ္၊ ေရသန္႔သန္႔ရဖို႔ ေဆာင္ရြက္သြားမယ္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ဟာ လြန္ခဲ့တဲ့ အဂၤလိပ္လက္ထက္ ကတည္းက တည္ေဆာက္ခဲ့တာဆိုေတာ့ အခုကြၽန္ေတာ္တို႔ သန္႔ရွင္း သပ္ရပ္ေအာင္ လုပ္ေတာ့မယ္။ ျပည္ပက အကူအညီရရင္လည္း ယူၿပီး လုပ္သြားမယ္။ ေရဆိုးစြန္႕ထုတ္တဲ့ စနစ္ဆိုရင္ ပ်က္ေနတာေတြကို မျပင္ေတာ့ဘူး အသစ္ပဲ လုပ္ေတာ့မယ္။ ကားပါကင္ထားဖို႔ အတြက္လည္း လုပ္ေဆာင္ဖို႔စီစဥ္ထားပါၿပီ” ဟု လည္း ဆက္လက္ေျပာၾကားခဲ့ပါ သည္။

ပင္စင္ယူၿပီး အိမ္ပိုင္မရွိသည့္ ၀န္ထမ္းမ်ား မျဖစ္ေစေရး ၀န္ထမ္းအိမ္ရာသစ္မ်ား တည္ေဆာက္မယ့္ အစီအစဥ္ေကာင္းပါရွိ
“၀န္ထမ္းေတြ အသက္ ၆၀ ေက်ာ္လို႔ ပင္စင္ယူၿပီးရင္ အိမ္မ၀ယ္ႏိုင္တာ မ်ားပါတယ္။ အဲဒီလိုမျဖစ္ဖို႔တြက္ ရန္ကင္းမွာလို ကြၽန္ေတာ္တို႔ ၀န္ထမ္းအိမ္ရာေတြပါ တည္ေဆာက္ ေပးတဲ့ အစီအစဥ္လည္းပါ ပါတယ္။ ၿမိဳ႕ထဲမွာေတာ့ မရႏုိင္ဘူး ဒါေပမယ့္ သင့္ေတာ္တဲ့ေနရာရွာၿပီး ေဆာက္မွာပါ။ ၀န္ထမ္းေတြက လစဥ္ေပးရင္း ေပးရင္းနဲ႔အပိုင္ ျဖစ္သြားမယ့္မွာေပါ့။ အခုလိုလုပ္ရင္ အိမ္ပိုင္လည္းရသြား မွာေပါ့”ဟု MIC ဥကၠ႒ ဦးစိုးသိန္းက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္တြင္ ေနာက္ပိုင္း၌ စင္ကာပူကဲ့သို႔ပင္ ယာဥ္လိုင္းမ်ားႏွင့္ ယာဥ္စီးခေပးသည့္ စနစ္မ်ား အထိပါ တစ္ဆင့္ခ်င္းတစ္ဆင့္ခ်င္း ျပင္ဆင္လုပ္ေဆာင္ရင္းျဖင့္ ရန္ကုန္အား ကုစားေပးမည္ ျဖစ္သည္ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ရန္ကုန္အတြက္ အဓိကက်တဲ့ Yangon City Development Plan ေရးဆြဲၿပီး လုပ္မယ္
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ကုစားေရးအတြက္ အဓိကက်သည့္ Yangon City Development Plan အား ေရးဆြဲကာ အဆိုပါ Plan  အတိုင္း ျပည္တြင္း ျပည္ပ အကူအညီမ်ားျဖင့္ လုပ္ကိုင္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
“Yangon City Development Plan  ကိုေရးဆြဲၿပီး လုပ္မွာ။ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕၊ ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္တို႔ ရွိၿပီးျဖစ္တဲ့အတြက္ သူတို႔ေတြနဲ႔ ေရးဆြဲ လုပ္ေဆာင္မွာပါ။ အဓိက်တာက Yangon City Development Plan ပါ” ဟု ၎က ဆက္လက္ရွင္းျပခဲ့သည္။

0 comments:

ဧည့္သည္ေတာ္မ်ား


visit counter

ေ၀ဖန္မႈႏွင့္အၾကံျပဳမႈကို ဖိတ္ေခၚလ်က္...

အင္တာနက္ လိုင္းေကာင္းလား?

© copyright 2011 by F.E.F.F
Managed By The Bliss Foundation (Tokyo, Japan)
Email: tabataprince@gmail.com
(၀၁-၁၂-၂၀၀၉) တြင္ စတင္သည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP